Havárie vodovodních rozvodů a kanalizace jsou závažným problémem, který vyžaduje okamžitý zásah pracovníků poruchové služby. Zkrácením doby od vzniku havárie, přes její odhalení, nahlášení a včasným zásahem výjezdové jednotky lze zabránit vzniku škod na majetku, zdraví a životech osob. Následkem havárie vodovodu nebo kanalizace se začne hromadit voda nebo odpadní splašky v místech, kde se s tím nepočítá. Únik většího množství odpadní vody z kanalizace může způsobit ekologickou havárii. Čím delší doba od vzniku havárie do jejího odstranění uplyne, tím jsou škody větší. Proto je nutné v případě vzniku havárie bez odkladu volat odborníky poruchové služby, kteří závadu v nejkratším možném čase odstraní a zabrání dalšímu vzniku škod nebo ohrožení osob.Poruchová služba je k dispozici 24 hodin denně po celý rok. Je organizována přes pracovníka nepřetržité poruchové služby, který na místě rozhodne, jak a kdy bude havárie či porucha s ohledem na neodkladnost a náročnost prací opravena. Kdy volat poruchovou službu?Poruchovou službu volejte vždy v případě náhlého úniku vody, prasklého vodovodního řádu, ucpané kanalizace, když vám nefunguje topení, voda prosakuje ze zdi nemovitosti, ze spotřebičů uniká plyn, nebo jsou plynové spotřebiče porouchané.Jak pohotovostní služba fungujePohotovostní služba funguje nepřetržitě, včetně dnů pracovního volna a státem uznaných svátků. Po telefonickém oznámení místa poruchy jsou k vám pracovníkem pohotovostní služby posláni odborníci, kteří v co nejkratší možné době přijedou. Poruchová služba zjistí příčinu poruchy vody, plynu nebo topení, zastaví přívody vody, plynu nebo elektřiny a provede nejnutnější opravy. Tím je zabráněno dalšímu ohrožení zdraví a životů lidí a vzniku větších škod na majetku. Poté zjistí skutečný stav a rozsah poškození, navrhne opravu a vypracuje dokumentaci ohlášených poruch. Následně vypracuje protokol o jejich odstranění.Zdroj: www.tic-top.cz