Originální stylová skříňka pochází z návrhářské dílny CODE architecture & design a je vhodná pro moderní umyvadla z řady Twins (šíře 60 cm). Vyrábí se v pravém i levém provedení.Originální tvar skrývá praktickou funkčnost v podobě bočního výsuvu s úložným prostorem na jedné straně a držáku na ručník na straně druhé. Kombinace ořechového dekoru čela zásuvky s černou barvou korpusu ideálně doplní každý moderní interiér. Na český a slovenský trh se skříňka dodává od června 2012.Společnost KOLO slaví 50 let od založení Půl století sanitární keramiky, sprchových koutů a koupelnového nábytku KOLO! V ČR i celosvětově patří značka KOLO pod koncern Sanitec. Již 50 let jsou výrobky značky KOLO nedílnou součástí koupelen mnoha miliónů domovů po celém světě. Kdo by si v roce 1962 pomyslel, že se polské městečko Kolo stane jedním z hlavních měst v branži sanitární keramiky? Asi málokdo.Značka KOLO si postupně vybudovala svoje silné postavení a získala důvěru svých zákazníků tím, že kombinuje nejvyšší kvalitu výrobků s jednoduchostí a klasickou elegancí. Když se značka KOLO stala v roce 1993 součástí skupiny Sanitec, získala mezinárodní know-how, skandinávskou filozofii řízení a celosvětový odbytový trh. Výrobky KOLO jsou nyní vyráběny dle nejnovějších designových trendů a nejnovějšími technologiemi. Firma spolupracuje s předními světovými návrháři zvučných jmen, jako je například Antonio Citterio, který pro značku KOLO navrhl série Ego a Ovum. Ale zároveň podporuje a dává příležitost také začínajícím mladým architektům a designérům. Firma dbá nejen na kvalitu svých výrobků, ale také na ekologii a životní prostředí. Všechny výrobní procesy odpovídají nejpřísnějším ekologickým normám. Ekologickou osvětu KOLO dále šíří i mezi své klienty.„Značka KOLO stále nasazuje tu nejvyšší laťku, co se týče kvality výrobků, péče o zákazníka a nejnovějších trendů. Je za ní 50 let nepřetržitého vývoje, modernizace a sledování mezinárodních trendů. Půl století KOLO rozvíjí nejvyšší výrobní standardy i zákaznický servis. A stále jsou před ní nové výzvy,“ říká Veronika Menšíková, marketingová a projektová manažerka společnosti Sanitec.Více na www.sanitec.cz