DRIVE-IN znamená pohodlný nákup bez námahyDrive in přeložíme z angličtiny jako „podnik s obsluhou až do auta.“ Drive in má též význam jako sloveso: „to drive in“ znamená vjíždět či vjet. Pohodlný nákup bez zbytečné dřiny a v suchu a teple za jakéhokoli počasí – to je DRIVE IN. Už nemusíte nakládat vybrané zboží na vozík a za nemilosrdného počasí je „překládat do svého automobilu.“ Společnost WOODCOTE tak zásobuje české stavaře prověřenými a vysoce kvalitními stavebními materiály pro suchou výstavbu, aniž by se při nákupu ocitli „v mokru.“ jde o vůbec první DRIVE IN stavebniny v ČR.Pohodlně vjedete do prodejny svým vozem, zaparkujete u příslušných regálů, naložíte zboží (případně lze naložit zboží též vysokozdvižným vozíkem na přívěs) a přijedete s ním k závoře s pokladnou. Zde je zboží namarkováno, zaplaceno a je vystaven doklad. Vy poté zase vyjedete z prodejny. Pokud máte zboží uložené na přívěsném vozíku a venku prší či sněží, v suchu a teple si je přikryjete a převážete. Víc pohodlí již nelze při nákupu stavebního materiálu nabídnout. Nejen systémy suché výstavbySpolečnost WOODCOTE je na českém trhu synonymem pro suchou výstavbu. Nabízí široký sortiment sádrokartonových systémů, které najdou uplatnění u novostaveb i rekonstrukcí budov. Rovněž nabízí komplexní nabídku izolací a zateplovacích systémů renomovaných značek, ovšem i výrobky vlastní výroby: stavební systémy EXTHERM. Rozsáhlé produktové portfolio firmy zahrnuje též střešní systémy, podlahy, dveře, základní stavební materiály (čili i materiály mokré výstavby), nátěrové hmoty, službu míchání barev a jiné. Své výrobky a služby nabízí profesionálům i kutilům. Kde všude nakoupíte stavebniny z automobilu?V ČR provozuje společnost WOODCOTE 22 prodejen stavebních materiálů a 2 specializované prodejny na dveře a podlahy. Prodejny najdete v Klecanech, 4 v Praze (Uhříněves, Libeň, Ruzyně, Hloubětín), v Kladně, Kolíně, 2 v Liberci, v Plzni, Sušici a Klatovech, Táboře, Českých Budějovicích a Českém Krumlově, v Olomouci, Prostějově, Znojmu, 2 v Brně, v Teplicích, Hradci Králové, Přelouči a v Ostravě. Zákazníkům jsou přitom pravidelně poskytovány akční slevy na konkrétní sortiment. Strategie WOODCOTEStavební centrum Woodcote bude nadále pokračovat ve své započaté strategii a chce docílit:Nejlepšího zákaznického servisu s rostoucím sortimentem zboží!Poskytování zboží a služeb nejlepšími odborníky, pravidelně školenými v oblasti služeb zákazníkům a technického know-how.Silné obchodní značky díky pokračujícím investicím do pobočkové sítě, ať již formou rekonstrukcí či přemístění, a tím rozšíření skupin zákazníků.Oboustranně výhodného partnerství s dodavateli s pozitivním dopadem na zákazníka.Základy úspěchu značky WOODCOTE stojí na nabídce skutečně širokého sortimentu stavebních materiálů, špičkové odbornosti vyškoleného personálu, kvalifikovaného poradenství, rychlého servisu a flexibilní dopravy. Společnost disponuje nákladními automobily různých nosností včetně aut s hydraulickou rukou. Její povinností i cílem je bezchybné zásobování „na míru“ tak, aby zákazník cítil jistotu a profesionalitu. Zdroj: www.woodcote.cz