Ve vaší nabídce zákazníci najdou jen špičkové výrobky předních světových výrobců. Co vás vedlo k volbě tak známých jmen?„Od začátku našeho působení klademe důraz na konkrétní, profesionální a hlavně přirozený přístup k zákazníkům. Naším cílem byla vždy především kvalita, proto byla volba velkých a expandujících značek zcela logická. Navíc například firma Sapeli pracuje s přírodními materiály a každý kus je nezaměnitelný originál, který dělá náš obor podnikání zajímavý a nejednotvárný. Podobně je tomu i u výrobce kování – společnosti Cobra. Provedení a design je tak kvalitní a nadčasové, že se jej nemusíme bát nabídnout ani těm nejnáročnějším zákazníkům. Myslím, že dnes můžeme odpovědně říci, že naše volba byla dobrá. Sledujeme nejnovější trendy a zákazníkům dokážeme nabídnout nápaditá řešení za velmi přijatelné ceny.“V současné době má vaše společnost už 10 prodejen rozesetých po celé České republice. Nestačí model jediné vzorkové prodejny tak, jak ho nabízí většina vašich konkurentů?„Takový model by našim zákazníkům a vlastně ani nám nevyhovoval. Filozofií naší firmy je být zákazníkům nablízku, proto tak hustá síť vzorkových prodejen. Navíc všude, kde naše prodejny jsou, jsou naše služby žádány. Samozřejmě velký podíl na spokojenosti našich zákazníků nese osazenstvo jednotlivých prodejen, které je pečlivě připravováno na profesionální a hlavně lidský přístup. Zákazník nesmí mít pocit, že mluví s nějakým naprogramovaným robotem. V poslední době se nám navíc daří úspěšně expandovat i za hranice naší země, což pochopitelně chápeme jako uznání naší práce.“Stojíme na začátku roku 2011. Jaké novinky jste pro letošní rok připravili?„Těch novinek je samozřejmě více. Mezi nejdůležitější ale patří otevření vzorkovny firmy Cobra v plzeňské pobočce naší společnosti. Ta je určená pro velkoobchodní prodej se základním naskladněným sortimentem. Další novinkou je rozšíření našich poboček formou konsignačního skladu k okamžitému prodeji pouzdra Eclisse pro posuvné dveře. Další novinky mohou naši zákazníci čekat v průběhu celého roku 2011. Mohu jen prozradit, že vše souvisí s vybavením interiéru. Naším předsevzetím pro nový rok je být našim zákazníkům co nejblíže formou vzorkových prodejen a ze stejného důvodu zvyšovat odbornost všech našich zaměstnanců.“