„Jsem velmi rád za rozhodnutí podílet se na seriálu Vinaři jako partner. Sledovanost prvního dílu předčila i mé očekávání a byl jsem velmi mile překvapen. S televizí Prima jsme navázali marketingovou spolupráci, rádi bychom prezentovali přínos některých našich produktů a podpořili naši značku,“ uvedl jednatel firmy ELKO EP Jiří Konečný.Významnou roli spolupráce se seriálem tvoří dvojice herců Tomáš Matonoha a Lucie Benešová, představitelé rolí Jakuba Hřebce a Hedviky Taušové, která pro společnost ELKO EP ztvárňuje hlavní role sedmi propagačních spotů, jež napsal a natočil režisér David Kočár. „S panem Matonohou a paní Benešovou, kteří tvoří manželský pár v seriálu i ve skutečném životě, jsme natočili sedm krátkých videí, která mají za cíl proniknout na veřejnost s informací o nových možnostech komfortního, úsporného a bezpečného bydlení, a podpořit tak stále se zvyšující poptávku po tzv. chytrých domech. V partnerství se seriálem Vinaři nacházím velkou příležitost ukázat rozsah a užitečnost využití systému iNELS i na tak specifickém, přesto krásném podnikání, jako je právě pěstování vína. Domnívám se, že krátké humorné spoty s touto dvojicí splní svůj účel a již nyní se těším na příjemné reakce,“ doplnil Jiří Konečný.V souvislosti s projektem vyhlásila společnost ELKO EP soutěž o hodnotné ceny. Výherci se mimo jiné mohou zúčastnit natáčení nebo také ztvárnit některou z rolí. ELKO EP patří mezi nejvýznamnější evropské hráče v oboru domovních i průmyslových elektroinstalací a inteligentních elektroinstalací pro domy iNELS Smart Home Solutions. Tato ryze česká společnost zaměstnává v současnosti více než 240 zaměstnanců. Společnost exportuje do 66 zemí světa a má sedm zahraničních poboček. V roce 2013 dosáhl obrat společnosti 375 milionů korun. Společnost ELKO EP se stala Firmou roku 2012 ve Zlínském kraji. Více informací naleznete na webových stránkách www.elkoep.cz a www.inels.cz.