HELUZ tak reaguje na zvyšující se nabídku svých produktů, která během posledních několika let narostla především díky každoročním inovacím. „Neustále pracujeme na zdokonalování stávajících a vývoji nových perspektivních výrobků, naše nabídka se tedy každoročně rozšiřuje. Při příliš velké šíři sortimentu však dochází k prodlevám mezi výrobou jednotlivých druhů produktů a zákazníci se také v tak velkém množství zboží hůře orientují. Zeštíhlení sortimentu pomůže snazší orientaci a umožní zásobit sklad větším množstvím aktuálně prodávaného zboží, což přinese také zrychlení dodávek na stavbu,“ vysvětluje Ing. Jan Krampl, obchodní ředitel společnosti HELUZ. Zákazníkům změny v sortimentu žádné starosti nepřinesou, neboť vyřazeny byly produkty, které mají přímou náhradu v nových řadách, např. dříve prémiová řada STI či cihelné bloky v pevnosti P15 zděné na klasickou maltu. Plně je nahrazují cihly řady Family, které jsou broušené, vyrábí se v pevnosti P10 a při zdění na celoplošné lepidlo dosahují vyšší výpočtové a charakteristické pevnosti zdiva. Proti cihlám řady P15 mají také několikanásobně vyšší tepelněizolační parametry. Zjednodušuje se také sortiment komínových systémů, kde byla sjednocena cena běžných šamotových komínů Klasik a nových izostatických prémiových komínů Izostat DUO s tenkostěnnou izostatickou vložkou nové generace, které jsou určené pro všechny typy paliv, spotřebičů a druhy staveb. Z nabídky tak mohl být vypuštěn kvalitativní a cenový mezičlánek – systém Multi. Změny uvítají i prodejci stavebnin. Budou moci snáze držet sortiment na skladě a budou ho mít k dispozici pro potřeby případného rychlého doplnění materiálů pro zákazníky. Ti tak rychleji seženou chybějící produkt. Veškeré výrobky, které byly vyřazeny z běžné nabídky a nejsou běžně skladem, jsou dále nabízeny jako výrobky na zakázku. Zdroj: www.heluz.cz