Základní myšlenkou tohoto jedinečného stavebního systému je nabídnout každému jednoduchou a přitom účelnou a stabilní garáž, která na zahradě či jiném pozemku může doslova vyrůst před vašima očima. Stavět se může začít prakticky okamžitě poté, co z vašich úst zazní ono rozhodné Ano. A to i přesto, že jste předcházející večery netrávili po celodenní dřině v práci s rýčem v ruce, abyste vyhloubili základy pro novou stavbu. Garáž z montovaných betonových skládacích systémů postaví tři zruční řemeslníci už za deset hodin. Stavba přitom nevyžaduje žádné základy, do hloubky 80 centimetrů je nutné zabetonovat pouze nevelké základové patky pod nosné sloupy o rozměrech 40 krát 25 centimetrů. Dále se dá stavět montovaný přístřešek na zpevněných plochách, zámkové dlažbě a asfaltovém povrchu. Základní myšlenkou tohoto jedinečného stavebního systému je nabídnout každému jednoduchou a přitom účelnou a stabilní garáž, která na zahradě či jiném pozemku může doslova vyrůst před vašima očima. Stavět se může začít prakticky okamžitě poté, co z vašich úst zazní ono rozhodné Ano. A to i přesto, že jste předcházející večery netrávili po celodenní dřině v práci s rýčem v ruce, abyste vyhloubili základy pro novou stavbu. Garáž z montovaných betonových skládacích systémů postaví tři zruční řemeslníci už za deset hodin. Stavba přitom nevyžaduje žádné základy, do hloubky 80 centimetrů je nutné zabetonovat pouze nevelké základové patky pod nosné sloupy o rozměrech 40 krát 25 centimetrů. Dále se dá stavět montovaný přístřešek na zpevněných plochách, zámkové dlažbě a asfaltovém povrchu. I když může mnohým z vás sousloví montované betonové skládací systémy evokovat nevzhledné domečky, které jsme jako děti stavěli z lega a jež spíše než opravdový dům či garáž představovaly krabici od bot, pořízením montované garáže estetické cítění žádného motoristy neutrpí. Stejně jako může ze stavebnice vzniknout dílo originální a často neočekávané, i vzhled montovaných garáží se ve většině případů přizpůsobí našim přáním a finančním možnostem. Architekty se zkrátka stáváme my sami, máme-li na to buňky. Pokud ne, odborníci rádi nabídnou možná stavební řešení, z nichž snadno vybereme to, které bude našim potřebám i vkusu odpovídat nejlépe. Na výběr tak máme například jednoduchou garáž s lomenou střechou, jsme-li méně nároční, vystačíme si s pultovou neboli plochou střechou. Pro motoristy, kteří jsou zároveň i kutily a rádi hromadí náhradní díly, jež by se jim při opravě vozu mohly hodit, nebo jen pro ty, kteří doma nemají dostatek skladovacích prostor, bude nejvhodnějším řešením dvougaráž s jedněmi vraty a bez prostřední zdi. Díky těmto úpravám budeme do novostavby moci kromě automobilu uložit také vše, pro co jinde nemáme místo. Komu přívlastek ´skládací´ nedává dostatečnou záruku odolnosti a pevnosti stavby, která má ochránit náš majetek v hodnotě často dosahující statisícových částek, nabízíme další fakta. Přestože nejtěžší prvek této stavebnice váží 78 kilogramů, tudíž při stavbě garáže není ani potřeba využívat žádnou zvedací techniku, hrozba, že by vaši novou garáž odnesl první čerstvější vítr, je neopodstatněná. Jednotlivé prvky stavebnicového systému jsou vyrobené z takzvaného pohledového betonu a navíc vyztužené kovovou armaturou. Na výběr tak máme například jednoduchou garáž s lomenou střechou, jsme-li méně nároční, vystačíme si s pultovou neboli plochou střechou. Pro motoristy, kteří jsou zároveň i kutily a rádi hromadí náhradní díly, jež by se jim při opravě vozu mohly hodit, nebo jen pro ty, kteří doma nemají dostatek skladovacích prostor, bude nejvhodnějším řešením dvougaráž s jedněmi vraty a bez prostřední zdi. Díky těmto úpravám budeme do novostavby moci kromě automobilu uložit také vše, pro co jinde nemáme místo. Komu přívlastek ´skládací´ nedává dostatečnou záruku odolnosti a pevnosti stavby, která má ochránit náš majetek v hodnotě často dosahující statisícových částek, nabízíme další fakta. Přestože nejtěžší prvek této stavebnice váží 78 kilogramů, tudíž při stavbě garáže není ani potřeba využívat žádnou zvedací techniku, hrozba, že by vaši novou garáž odnesl první čerstvější vítr, je neopodstatněná. Jednotlivé prvky stavebnicového systému jsou vyrobené z takzvaného pohledového betonu a navíc vyztužené kovovou armaturou. Nosnou část stavby tvoří již výše zmíněné sloupky, stažené závitovou tyčí. Stěny garáže sestávají z pohledových betonových panelů profilu H, zasunutých do drážek ve sloupcích. Svislá závitová tyč je pevně spojena se zavětrovanou vazbou. Sloupky spojuje ve třech řadách vodorovná armatura. Střecha je ve standardním provedení dodávána z pozinkovaného plechu, výklopná uzamykatelná vrata jsou kovová, upřednostnit však můžete i dřevěná nebo stahovací lamelová vrata. Garáž tudíž může bez jakéhokoliv poškození stát ve všech oblastech s rozdílnými klimatickými podmínkami. Vazba každé garáže je statikem spočítána na čtyři varianty sněhové zátěže, váš vůz tedy bude v bezpečí také v zimě. Kdo se obává, že za všechny výše uvedené přednosti bude platit horentní sumu, mýlí se. Cena základní jednodílné garáže se střechou totiž začíná už na 93.720 korunách bez DPH. Navíc stavbě samotné nepředchází zdlouhavé běhání po úřadech, neboť podle §96 stavebního zákona stačí do 25 m2 zastavěné plochy pouze územní souhlas pověřeného stavebního úřadu. Stavební povolení tedy není nutné. A perlička na závěr – vaše garáž se díky revolučnímu skládacímu systému může bez jakéhokoli poškození stěhovat spolu s vámi. Možnosti montovaných betonových skládacích systémů však nekončí pouze u garáží či dvojgaráží. Tímto způsobem je možné výhodně a rychle stavět i pergoly, zahradní domky, ploty, sklady nebo dílny, ale třeba i autobusové zastávky. Kdo se obává, že za všechny výše uvedené přednosti bude platit horentní sumu, mýlí se. Cena základní jednodílné garáže se střechou totiž začíná už na 93.720 korunách bez DPH. Navíc stavbě samotné nepředchází zdlouhavé běhání po úřadech, neboť podle §96 stavebního zákona stačí do 25 m2 zastavěné plochy pouze územní souhlas pověřeného stavebního úřadu. Stavební povolení tedy není nutné. A perlička na závěr – vaše garáž se díky revolučnímu skládacímu systému může bez jakéhokoli poškození stěhovat spolu s vámi. Možnosti montovaných betonových skládacích systémů však nekončí pouze u garáží či dvojgaráží. Tímto způsobem je možné výhodně a rychle stavět i pergoly, zahradní domky, ploty, sklady nebo dílny, ale třeba i autobusové zastávky. Zbývá jen doplnit kontakt na někoho, kdo o tomto důmyslném stavebním systému ví mnohé a stavbu dle vašeho přání dokáže i zrealizovat. Jindřichohradecká firma Umělý kámen Havlíkovi zaměstnává prověřené odborníky nejen na montované skládací systémy. S důvěrou můžete firmě svěřit i vaše problémy s ploty, obklady, komíny a krby či architektonickou výbavou vaší zahrady. Vše podstatné o společnosti Umělý kámen Havlíkovi najdete na internetových stránkách www.umely-kamen.eu.