Své práce pojímá spíše jako výtvarná díla než „obyčejný design“. Proslavil se svými návrhy interiérů pro Elysejský palác. Projektoval pařížské noční kluby a tokijské pivnice. Spolupracuje s mnoha předními výrobci nábytku a bytových doplňků- Kartell, Louis Vuitton, Driade, Fiam, Flos, Magis, Alessi atd. Nebrání se práci s jakýmikoli materiály. Zvláště si oblíbil tzv. materiály třetího tisíciletí (plast, corian, polyetylen), které umožňují vymodelovat i ty nejbizarnější tvary- například plastová židle Toy se již zařadila mezi evergreeny. V poslední době na sebe Starck opět výrazně upozornil svou sadou koupelnového vybavení, nebo výraznými zrcadly. Navrací se k prazákladním účelným tvarům. Vana jako jakési necky, umyvadlo jako lavor nebo mísa. Mít byt zařízený od Starcka, patří k velké prestiži, o což možná sám designér původně ani nestál. Vždy zdůrazňoval, že se snaží dělat design pro všechny. K přiblížení Philippa Starcka k „normálním lidem“ výrazně přispěla např. jeho spolupráce s italskou firmou Alessi. Bytové doplňky ze Starckovy dílny za příznivější ceny však dokáží zákazníkům ineriérových studií pěkně zamotat hlavu. Obchodníci pak musejí odolávat dotazům typu : „ K čemu je ta raketa? Na co je ta uzavřená plastová váza ?“ Vězte, že „ raketa“ je slavný Starckův lis na citrony a váza je rádio ve tvaru zavřeného kornoutu. Pořídíte-li si také svého „malého“ Starcka a přátelé vás budou zahrnovat podobnými dotěrnými dotazy, neodpovídejte. Prostě jim „raketou“ vymačkejte citron do čaje a na „kornoutu“ nalaďte tu správnou stanici – efekt se už dostaví sám.