Realitní síť CENTURY 21® není v České republice ještě ani rok, přesto už prodala desítky franšízových licencí. Centrála CENTURY 21® spolupracuje na vzdělávání makléřů s Vysokou školou ekonomickou v Praze a jejími obchodními partnery jsou přední developerské firmy a finanční instituce. CENTURY 21® má ambice stát se v příštím roce největším prodejcem nových developerských projektů na českém trhu. A do tří let chce být realitní jedničkou ve všech sektorech českého realitního trhu, jak uvedl generální ředitel české sítě CENTURY 21® Aleš Mazgaj při zahájení Grand Lunch, uspořádaného pro obchodní partnery na americké ambasádě. Již dnes pracuje pod značkou Century 21 zhruba 300 makléřů, do konce roku by měl jejich počet stoupnout na 500. Všichni makléři přitom projdou sérií školení podle přísných norem CENTURY 21®, kde si osvojují nejen obchodní dovednosti, ale i znalosti základních právních předpisů z finančnictví, daní, ale i psychologie. Každý makléř musí prokázat etické i vědomostní kvality tak, aby pro klienty dokázal odvádět nadstandardní práci, jak to vyžaduje CENTURY 21® po celém světě, vysvětlil Aleš Mazgaj. Podle něho spolupracuje CENTURY 21® v České republice na vzdělávání makléřů a vedoucích poboček s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Kvalitní služby a spokojení klienti, kteří se na svého makléře mohou spolehnout, to je hlavní krédo CENTURY 21®. Právě pečlivá práce makléřů, stále nové služby i moderní technologie dělají značku CENTURY 21® světovou. Nabízí totiž i celou řadu služeb, které ostatní kanceláře nemají, uvedl Aleš Mazgaj. CENTURY 21® například klientům nabízí takzvaný Závazek kupujícímu, respektive prodávajícímu. Je to jakýsi dodatek ke smlouvě, v němž se realitní společnost ve 21 bodech zavazuje ke všem službám, které klientovi její makléři poskytnou: od zajištění financování nemovitostí, přes nabídku právních či daňových služeb, až po zajištění stěhování či dokonce převodu médií (vody, plynu, elektřiny) na nové majitele, to vše v co nejrychlejším možném termínu. Tyto závazky podepisují výhradně makléři společnosti, své klienty přitom žádnými břemeny nezatěžují. Ti se naopak mohou ze vzájemné spolupráce kdykoli jednoduše vyvázat, uvedl Aleš Mazgaj. Především však klienti mají na jakékoli pobočce CENTURY 21® k dispozici nabídku více než 5.000 nemovitostí po celé České republice a několika milionů nemovitostí ze všech světových kontinentů. Pod křídla CENTURY 21® vstoupily renomované realitní kanceláře Reality 21 a Bonus Group, které v loňském roce prodaly nemovitosti v hodnotě přes 6 miliard korun. Společně s dalšími franšízovými partnery se tak síť CENTURY 21® stala nejsilnější realitní skupinou v Praze. Cílem společnosti pro příští rok je vybudování nejsilnější developerské divize, která bude nabízet nejzajímavější bytové projekty. Do tří let CENTURY 21® plánuje, že se její značka stane realitní jedničkou také na českém trhu, dodal Aleš Mazgaj. Profil CENTURY 21®: Společnost byla založena v roce 1971 realitními makléři Art Bartlett a Marsh Fisher, kteří otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii. Z pohledu světového růstu byl průlomový rok 1998, kdy se společnost etabluje v Číně a získává tak jeden z největších světových trhů. Dnes se v Číně otevírají desítky poboček měsíčně a CENTURY 21® bude brzy disponovat sítí s dvěma tisíci kancelářemi. V současné době představuje CENTURY 21® síť s téměř 9.000 realitních kanceláří v 70 zemích světa. Více než 165.000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí. CENTURY 21® je v realitním světě mimořádně úspěšnou a dlouhodobě respektovanou značkou. Dokazují to nejen rostoucí prodeje licencí na všech pěti kontinentech, ale i nezávislé průzkumy na nejvyspělejších trzích. Pozici nejznámější sítě realitních kanceláří potvrzují každé dva roky průzkumy vedené společností Millward Brown, která zjišťuje povědomí o obchodních značkách v realitách. V těch se CENTURY 21® soustavně umisťuje na prvním místě před všemi konkurenty na trhu. Například v USA zná tuto obchodní značku téměř polovina respondentů (47 %) a ve Francii dokonce tři čtvrtiny dotázaných (75 %).