Součástí prostorného showroomu, který zároveň slouží i jako prodejna, je plánovací koutek. V něm si zákazník může jednoduše a za pár minut vytvořit své vlastní dveře na míru. Samozřejmě k dispozici má vždy odborníka, který mu ochotně poradí a pomůže s výběrem.Zajímavostí je, že z jednotlivých prvků, které jsou v nabídce PRO-K, lze poskládat více než 3 miliony kombinací. Hlavním cílem nového showroomu je uspokojit i toho nejnáročnějšího zákazníka a nabídnout mu vždy perfektní servis. Showroom zároveň zcela odpovídá novému konceptu značky SAPELI. Nabízí více než 240 m2 podlahové plochy, je prostorný a návštěvníkům nabízí maximální komfort při řešení jejich potřeb. Dlouhodobou filozofií firmy PRO-K i zastupované značky SAPELI je nabízet zákazníkům pečlivě vybrané produkty. Ačkoliv firma dokáže obsáhnout celé portfolio SAPELI, nejčastěji nabízí ten nežádanější sortiment, což je zhruba 150 různých kombinací modelů. Zákazník si může prohlédnout vybrané vzorky kompletů dveří a zárubní v různých prostorových úpravách a způsobech otevírání, desítky dekorů v obsáhlé vzorkovnici na různých formátech desek a velkou nabídku kování. Snadno si tak z vybraných komponentů může složit vlastní dveře. V plánovacím koutku si navíc svou konfiguraci může jednoduše zobrazit na velké interaktivní obrazovce. „Každý zákazník je osobitý a má specifické požadavky. Obecně lze ale říci, že při výběru dveří jsou klíčové tyto 3 faktory – kvalita výroby, šíře servisu a cena. Co se týče materiálů, značné oblibě se těší přírodní dýha nebo laminát. Tento kompozitní materiál dokáže dokonale imitovat povrch dřeva, kamene či betonu,“ říká jednatel firmy Lukáš Durek. A dodává, že velmi žádané jsou také nejrůznější designové dveře se sklem. Mnohé to možná překvapí, ale klasický bílý vzhled dveří je i dnes nejžádanějším. Je to dáno tím, že bílá barva je prostě univerzální. Snadno se kombinuje s jinými materiály, s podlahou, se zárubněmi i s různými doplňky. Bílé dveře také bývají zpravidla nejlevnější.Mezi trendy posledních let patří i vyšší dveře, kdy se dveře o výšce 210 cm stávají jakýmsi standardem. Vyšší dveře působí reprezentativněji a v interiéru umocňují pocit vzdušnosti. Někteří zákazníci v touze ušetřit často nakupují „no name“ produkty. U sofistikovaných produktů, jako jsou dveře, by ovšem zákazníci při výběru měli být pečlivější. Zatímco kvalitní české dveře mohou bez problémů posloužit i několik desetiletí, levný produkt z hobby marketu se může kdykoliv porouchat. I proto firma PRO-K hobby dveře nemontuje. Díky tomu, že firma nabízí výhradně kvalitní české produkty, zákazník má vždy jistotu kvality materiálů, montáže a záručního i pozáručního servisu. Ostatně i motto značky SAPELI „Věřím českým dveřím“ je více než jasné. Při výběru nových vchodových či interiérových dveří je potřeba myslet nejen na design a kvalitu, ale i na další aspekty, jako je otevíratelnost dveří, pozice vypínačů, typ obložek, zabezpečení zámku, nutnost reverzních dveří atd. Zákazník, který nemá jasnou představu o tom, jaký typ dveří je pro jeho použití vhodný, si může v showroomu inspirovat. Má k dispozici desítky vzorků, plánovací koutek, stovky kombinací i pomoc odborníka. Showroom spol. PRO-K v Technologickém dvoře v Českých Budějovicích dokáže vyhovět i zákazníkům, které mají atypické požadavek a nestačí jim produkty ze sériové výroby. Jen je zde potřeba počítat s delší dobou – celý proces od cenové nabídky, vzorkování, výrobu a samotnou realizaci se prodlouží. K velkým atypickým realizacím patří např. centrála spol. DM v ČB, kam českobudějovická firma dodávala mimo jiné nádherné dýhované drásané dveře s atypickým nadsvětlíkem či skleněný akustický ochoz s protihlukovými skly. Dalšími velkými projekty z poslední doby byla ordinace nové zubní pohotovosti Jihočeského kraje nebo práce na pražském sídle pro spol. Pfizer. Více informací o firmě PRO-K najdete na www.pro-k.cz