„Při medailových hodech Bára staví i na výborných výsledcích v jiných disciplínách. Stejně tak HELUZ vyniká v mnoha parametrech. Stavba domu se nečekaně podobá vrcholovému sportovnímu výkonu, na jehož konci je radost, ať už z vítězství, nebo z postaveného domova. Ten je životním projektem každého našeho zákazníka. Dobře to v HELUZu chápeme a proto dodáváme nejen skvělý materiál, ale i služby a podporu. Děláme to srdcem, stejně jako je to třeba pro špičkový sportovní výkon,“ popsala myšlenku kampaně vedoucí marketingu Eliška Klimešová.Všechny vizuály kromě tváře Báry Špotákové sjednocuje claim „HELUZ. Špičkový ve všech disciplínách“, který doplňuje komunikace jednotlivých benefitů značky s přesahem do sportovního disciplín. Vizuál kampaně bude od dubna 2016 prostupovat veškerou komunikací společnosti, od klasické inzerce v odborných a hobby magazínech, po moderní formáty na internetu a dalších kanálech, kde se bude i nadále snažit svým zákazníkům nejen prezentovat novou kampaň, ale i poskytovat praktické rady a užitečné informace. V souvislosti s tím firma chystá i zcela novou podobu webových stránek.HELUZ patří mezi tři největší výrobce zdících systému na českém trhu. Jako jediný z nich je ve stoprocentně českém vlastnictví a právě proto velkoryse podporuje český sport. Aby byl mezi špičkou i ve svém oboru, systematicky investuje do inovací. Díky nim má například cihla HELUZ FAMILY 2in1 nejlepší tepelněizolační vlastnosti ve svém segmentu. Také ostatní výrobky mají vynikající parametry a umožňují sestavit celou hrubou stavbu při těch nejpřísnějších normách na energetickou náročnost budov, a to jen pomocí jednovrstvého zdění. Tudíž z konstrukce, která již nevyžaduje dodatečné zateplení, aby splnila současné i budoucí nároky na energetickou náročnost budov. Díky nejlepším tepelněizolačním vlastnostem na trhu a ucelenému systému pro celou hrubou stavbu nebudete muset zateplovat. Už nikdy. Svůj dům s HELUZem postavila také Bára Špotáková, kterou letos čeká start na Olympiádě v Rio de Janeiru. „Budeme držet palce a věřím, že i díky naší spolupráci Bára potěší všechny fanoušky, mezi které se samozřejmě počítají i všichni zaměstnanci naší firmy,“ uzavírá Eliška Klimešová. Zdroj: www.heluz.cz