Důvěryhodnost je pro firmy významnou hodnotou, které se dá dosáhnout pouze dlouhodobým a vytrvalým působením na trhu. Zákazníci se nerozhodují pouze podle aktuální kampaně a reklamy, do jejich hodnocení pověsti značky se promítá vlastní či zprostředkovaná zkušenost. Mají povědomí o tom, jak firma dlouhodobě jedná i o kvalitě jejich produktů. Proto má tato anketa pro firmy takřka všech odvětví velký význam a meziročně narůstá počet značek, zapojených do oceňování. Zvláště u stavebního materiálu, který se stává součástí významné životní investice, je důvěra v kvalitu zásadní. Stavba rodinného domu je u nás totiž stále pojímána jako záležitost s trvalou hodnotou pro další generace. Do preferencí zákazníků se podle výsledků ankety promítá důvěra v prémiový materiál, který splňuje představy o kvalitní výstavbě s výhledem zachovat si svou hodnotu také v budoucnu. „Jsme upřímně rádi, že jsme své vítězství obhájili právě letos. Situace na stavebním trhu, ovlivněná pandemií Covid 19, nebyla a stále není vůbec jednoduchá. Za úspěchem naší značky vidím mimo jiné i naši schopnost adaptovat se na nové podmínky trhu. Zákazníkům jsme okamžitě po vyhlášení opatření začali poskytovat maximální podporu online, nadále s nimi konzultovali jejich projekty a byli k dispozici s odborným technickým poradenstvím. Myslím, že za naší důvěryhodností stojí právě reálná zkušenost řady spokojených stavebníků z celé republiky, kteří nám pomohli rozšířit povědomí o tom, že prémiová kvalita našeho materiálu a služeb je vyzkoušená a ověřená, “ uvádí k vítězství Luděk Suchomel, vedoucí marketingu společnosti Xella CZ, která Ytong vyrábí.