„Ahoj! Už jsi slyšel o chytré spárovačce? Ne? Tak to jsem já…“ To jsou první slova, kterými vás může překvapit mluvící pytel spárovací hmoty Knauf Fugenbunt z regálu. Kde? Navštivte www.sparuj.cz, tam se všechno dozvíte!
O vylepšených vlastnostech inovované spárovací hmoty Knauf Fugenbunt jsme vás informovali již v minulém čísle. A protože jsme v červnu zahájili kampaň na podporu těchto skvělých produktů, je na místě vám sdělit více i o ní.
Proč právě „chytrá“ spárovačka? Protože taková opravdu je! Má bezvadné vlastnosti, které ocení každý zpracovatel i zákazník. Proto jsme ji jednoduše nemohli nechat mlčet a udělali z ní první spárovací hmotu na světě, která umí mluvit a reagovat na podněty ze strany zákazníků. A aby to nebyla nuda, balení jsme i rozhýbali… Mluvící spárovačku Knauf Fugenbunt můžete při svých nákupech potkat na vybraných prodejnách (více na www.sparuj.cz), ale i v ostatních místech zanechává své zprávy prostřednictvím woblerů ve tvaru komiksové bubliny, které sdělují její nejdůležitější benefity prezentované v přímé řeči. Vtipná podlahová grafika, plakáty, poutače a drobné reklamní předměty jsou samozřejmou součástí kampaně v partnerských stavebninách a řetězcích.
Specializovaný web nesmí chybět, proto byly pro spárovací hmoty zřízeny microsite www.sparuj.cz, které neformální a hravou formou podávají informace o spárovací hmotě. Je to především praktický pomocník a rádce, na stránkách si můžete například spočítat spotřebu spárovačky a interaktivně si vybrat nejvhodnější odstín. Zkrátka zjistíte, proč jsou naše spárovací hmoty tak chytré.
Proč právě „chytrá“ spárovačka? Protože taková opravdu je! Má bezvadné vlastnosti, které ocení každý zpracovatel i zákazník. Proto jsme ji jednoduše nemohli nechat mlčet a udělali z ní první spárovací hmotu na světě, která umí mluvit a reagovat na podněty ze strany zákazníků. A aby to nebyla nuda, balení jsme i rozhýbali… Mluvící spárovačku Knauf Fugenbunt můžete při svých nákupech potkat na vybraných prodejnách (více na www.sparuj.cz), ale i v ostatních místech zanechává své zprávy prostřednictvím woblerů ve tvaru komiksové bubliny, které sdělují její nejdůležitější benefity prezentované v přímé řeči. Vtipná podlahová grafika, plakáty, poutače a drobné reklamní předměty jsou samozřejmou součástí kampaně v partnerských stavebninách a řetězcích.
Specializovaný web nesmí chybět, proto byly pro spárovací hmoty zřízeny microsite www.sparuj.cz, které neformální a hravou formou podávají informace o spárovací hmotě. Je to především praktický pomocník a rádce, na stránkách si můžete například spočítat spotřebu spárovačky a interaktivně si vybrat nejvhodnější odstín. Zkrátka zjistíte, proč jsou naše spárovací hmoty tak chytré.
V rámci kampaně nezapomínáme ani na naše kvalitní lepidla, která jsou nezbytná v případě pokládky obkladů a dlažeb. Lepidla tvoří se spárovacími hmotami zkrátka dokonalý pár.
Reklama je podpořena on-line komunikací i prezentací v časopisech formou redakčních článků a inzerce. Reklamní sdělení je trochu pozměněno, ale komiksová bublina zůstává pro zachování propojení mezi komunikacemi uvnitř a mimo místo prodeje. I v těchto případech nepoužíváme konvenční způsoby inzerce, ale vše se točí – jak jinak – kolem spár…
Věříme, že chytrá spárovačka vzbudí zájem u všech potenciálních zákazníků nejen způsobem své netradiční komunikace, ale především svými vynikajícími vlastnostmi a přednostmi.
Autor: Jana Tulachová
Zdroj: www.knauf.cz
Reklama je podpořena on-line komunikací i prezentací v časopisech formou redakčních článků a inzerce. Reklamní sdělení je trochu pozměněno, ale komiksová bublina zůstává pro zachování propojení mezi komunikacemi uvnitř a mimo místo prodeje. I v těchto případech nepoužíváme konvenční způsoby inzerce, ale vše se točí – jak jinak – kolem spár…
Věříme, že chytrá spárovačka vzbudí zájem u všech potenciálních zákazníků nejen způsobem své netradiční komunikace, ale především svými vynikajícími vlastnostmi a přednostmi.
Autor: Jana Tulachová
Zdroj: www.knauf.cz