Firma M D I Dráždil, IČO 43313566 vznikla osamostatněním v létě roku 2000 na základě předchozích osmiletých zkušeností z práce v oboru otvorových výplní a především vratové techniky ve společnostech C.A.P., spol. s r.o., a ADVES s.r.o..
Firma převzala prostory a činnost původního zastoupení společnosti ADVES-RECORD s.r.o. v Husově ulici v Českých Budějovicích a ve svých aktivitách se snaží zodpovědět jakékoliv požadavku trhu v oblasti vratových systémů, automatických dveří a speciálních otvorových výplní: K tomu disponujeme dostatečným zázemím ve dvou areálech a dále vybavením pro realizace výrobků v privátním i průmyslovém sektoru.
Z oblasti spolupracujících firem je potřeba v tomto úvodu vyzdvihnout spolupráci a zastoupení pro oblast Jižních Čech firmy LOMAX, předního výrobce vratových výrobků. Pro bližší informace navštivte stránky této firmy ? LOMAX
V následujícím textu si Vám dovolujeme představit výčet možných řešení vrat pro garáže, dílny i náročné průmyslové provozy.
Idea, která stojí na počátku snad každé cesty, rozhoduje o průběhu této cesty a předpokládané úspěšnosti.
Naše idea spočívá ve špičkovém odborníkovi na každém stupni, maximální propracovanosti, kvalitě, systémovosti a možné variabilitě výrobku s důrazem na vývoj ze všech úhlů pohledu, a nakonec v systémové a dokonalé práci, s maximálním důrazem především ve variabilních podmínkách stavebních situací při konečných realizacích a poprodejním servisu u zákazníka.
Naše práce začíná dříve, než utratíte první korunu. Před samotným výběrem vratového systému, ještě než utratíte Vaše peníze, pomůžeme najít nejoptimálnější řešení pro koncového uživatele, včetně stavební připravenosti. Tím pomůžeme ochránit Vaše investice. Nejvyšší kvalita všech komponentů a výrobků je podtržena spoluprací s renomovanými subjekty - prvozdroji v oboru. Jedním z nich je např. firma
LOMAX, která disponuje nejnovější technologií válcovací tratě a vypěňovací linky výroby sendvičových panelů vratových křídel, zaručující maximální kvalitu a potřebnou variabilitu produktu.
Naše služby nekončí samotnou dodávkou a montáží, ale pokračuje nadstandardní péčí poprodejním servisem.
Tuto ideu zhmotňuje již ne stovky, ale tisíce realizací, spokojenost našich klientů a podtrhuje ji dlouhodobá spolupráce s mnohými z nich.
Jsme připraveni na další výzvu....
S ohledem na omezený prostor této prezentace si Vám dovolujeme uvést jen stručný popis výrobků sloužící k realizaci v privátním sektroru. Rozšířenou specifikace a popis výrobků pro průmyslovou realizaci Vám zašleme/předáme na vyžádání
Sekční vrata DELTA:
- Nejfrekvenovaněji žádaná vrata, nejvíce vyhovující požadavkům většiny zákazníků
- Vratové křídlo pojíždí a zalamuje se po jednotlivých zámkově spojených sekcích do prostoru pod stropem.
- Plocha vrat tvořena sekcemi z zinkovaných ocelových dvouplášťových sendvičových panelů s bezfreonovou PUR výplní tl. 40mm (koef. prostupu tepla vratového křídla k=0,95m-2.OC-1), speciální zámky sekcí proti přivření prstů. Povrchový motiv s členěním kazetovými či horizontálními liniovými prolisy.
- Barevná povrchová úprava sekčních panelů standardně oboustranně bílá RAL 9010, za příplatek dle vzorníku RAL anebo foliový dekor zlatý dub, tmavý dub, světlý buk či mahagon (případně pro splnění architektonic. hlediska většinou postačuje barevná úprava jen na straně vně)
- Možnost prosklení sekcí v provedení výřezem ocelového sendvičového panelu a integrací oken s izolačním zasklením 2 x 4mm skly čirými či s různými ornamentálními motivy, případně meziskelními příčkami. Rozměr oken standardně 490x320mm či jiný po dohodě.
- Možnost integrace personálního dveřního vstupu v ploše vratového křídla
- kování žárově zinkované, s TOXovými spoji, dimenzované pro zátěžové podmínky i průmyslového provozu vrat – vysoká životnost vrat, technicky propracované – spolehlivý a tichý chod vrat. Zamezení možnosti bočního zachycení vratovým křídlem při pojezdu.
- Způsoby ovládání – ruční – pomocí úchopových madel, lanem nebo řetězovou převodovkou, či elektro – pohony 230V, 380V, s různými způsoby ovládání a jištění, možnost napojení na přístupové systémy, systémy EPS, EZS,…
- Dodávka vrat včetně montáže, dopravy, elektrozapojení a celk. zprovoznění
- Výroba vrat přesně na požadovaný rozměr
Stranově posuvná vrata:
- Vrata s velkou budoucností. Oproti např. sekčním vratům řeší bez příplatků otázku personálního vstupu dílčím otevřením vratového křídla, bez nutnosti plného otevření a provětrání garáže. Postačuje jen nízký nadpřekladový prostor, který lze i individuálně vytvořit. Od stropní desky sníží světlost jen cca 120mm.
- Vratové křídlo tvořeno profily-lamelami z různých dřevěných materiálů nebo z hliníku o šířce profilu 60-80mm a tl. 21mm (RUNDUM MEIR, Německo), anebo izolačními sekcemi (viz. panely Lomax - sekční vrata) o šířce 500mm – možnost kazetového motivu. Sekce vzájemně spojeny galvanizovanými závěsy, lamely pružnou ocelovou galvanicky ošetřenou pásovinou, se šroubovým spojením.
- Povrchová úprava dřeva - z výroby základní bezbarvou lazurou. Možnost finální úpravy dle předaného vzorku. Mimo přímé zateplení sekčního křídla možnost dodatečného zateplení i vratového lamelové křídla samolepícími mirelonovými pásy, obvykle v tloušťce 10mm. V případě ocelosendvičových panelů dtto sekční vrata
- Nesení vrat pomocí zapouzdřených kladek v nosném profilu s osazením v nadpraží či s krytem pod úrovní překladu, obecná výšková potřeba systému pojezdu – snížení průjezdnosti při situaci bez nadpraží o 120mm. Vedení křídla nahoře i vdole pomocí menších vodících kladek. Spodní vedení ve specificky tvarovaném profilu. Dotěsnění vratového křídla vůči ostění kartáči a těsnícími lemy EPDM.
- Při ručním ovládání západkový zámek, úchopová madla. V případě aut. pohonu – elektromotor s řetězovou dráhou a unašečem křídla.
Rolovací vrata MDI, typ B77, B55
- Vrata řešící problém nemožnosti zásuvu vratového křídla do prostoru pod stropem
Pancíř lamel z hliníkových dvouplášťových profilů vypěněných ekologickou PUR pěnou (skladebný rozměr lamely 77mm, 55mm) je navíjen ve vodících lištách na pojezdovou navíjecí osu s trubkovým elektropohonem (230 V), která je uložena na postranních konzolách vnitř v nadpraží otvoru, s anebo bez ochranného krytu - „kastlíku.
- Možnost nouzového ručního otevírání při výpadku el. energie a doplňkových poloautomatických a bezpečnostních funkcí k elektroovládání.
- Barevné provedení - 12 základních odstínů a imitací dřeva + 3 věrně imitující foliové dekory (zlatý + bahenní dub, mahagon)
- Možnost integrace prosklení a větracích mřížek
- Osazení vnitř či vně za stavební otvor anebo do ostění otvoru
- Výroba přesně na potřebný rozměr
Výklopná vrata Hörmann Berry
- Cenově velmi příznivé řešení garážových vrat
- Typový výrobek, anebo vrata atypová přesně dle požadavku. Konstrukčně vycházejících z vrat Hörmann
- Křídlo vrat je tvořeno trapezovým pozinkovaným plechem přibodovaným na nosném jaklového rámu, s povrchovou úpravou polyesterovými barvami – standardně bílá RAL 9016, 8024, v atypu dále 9010, 8018, 8011, 7016, 6029, 5010 či dále ještě za příplatek dle stupnice RAL.
- Vlastní rám vrat a celý pojezdový systém je žárově zinkován, mechanický pohyb jednotlivých součástí je zprostředkován kombinací materiálů zamezujících kontaktu kov na kov
- Možnost provedení vrat bez výplně vratového křídla, s předpřípravou pro osazení individuální dřevěné výplně.
- Provedení vratového křídla s anebo bez izolační výplně
- Možnost integrace personálního dveřního vstupu v ploše vratového křídla
- Křídlo pojíždí svými úchyty v horních rozích křídla ve vodících dráhách zavěšených či rozepřených v prostoru pod stropem. Ve středové horizontální ose výrobku je křídlo pomocí mechanismu pákového ramene s vyvažovacím pružinovým systémem kotveno k čelnímu rámu vrat a zároveň umožňuje chod a vyvážení křídla.
- Vrata je možné osadit způsobem do ostění vratového otvoru či způsobem za otvor, s možností osazení (nebo absence při již hotových konečných podlahách) prážku v podlaze.
Vjezdové brány:
- Kromě základní funkce mobilního uzavření prostor, pozemků a přístupových cest u veřejných komerčních i obytných objektů a rodinných domů elektroovládané brány dovolují vedle komfortní funkce dále rychlé, bezproblémové průjezdy vozidel a bezpečný provoz i na frekventovaných či nepřehledných komunikacích.
- Rám i doplňky konstrukce bran se vyrábí z ocelových či hliníkoslitinových profilů, dle přání zákazníka se zinkováním žárovým či tzv. šopováním, se základním nebo i finálním lakovým nátěrem a kombinacemi všech možností. Výplň může být celoplošná či profilová z materiálů oceli, dřeva i plastu anebo si ji zákazník obstará samostatně v návaznosti na řešení oplocení.
- Brány křídlové otočné mohou být v provedení jednokřídlém i dvoukřídlém, s nesením na pantových spojích různého provedení včetně ložiskových čepů a sestav.
- Pohony mohou být nadzemní lineární pákové hydraulické anebo elektromechanické se šnekovým převodem, nebo nadzemní či zemní s otočným ramenem.
- U posuvných pojezdových bran křídlo pojíždí po dráze zabudované v prahovém základu prostřednictvím speciálních koleček zabudovaných ve spodní části rámu a vertikální držení rámu je zprostředkováno vodícími kladkami na samostatné pomocné konstrukci či s osazením na tělese oplocení.
- U posuvné nesené brány vlastní rám s výplní nebo bez výplně pojíždí jako nesený na speciálním nosném „C“ profilu s vynášecími vozíky s ložiskovými kolečky, kotvenými na upravené nosné konzole zabudované v betonovém základu vedle vlastního otvoru brány. Pomocné vertikální držení křídla je zajištěno stejným způsobem, jako u pojezdové brány.
- Elektrozprovoznění posuvných bran je zajištěno přenosem točivého momentu pastorku elektromotoru na hřebenovou tyč kotvenou na konstrukci brány.