Ing. Pavel Houška - STAVING
Adresa: | U Stromovky 1103/18, České Budějovice, České Budějovice 2, 370 05 |
Telefon: |
+420 602 383 033
+420 602 383 033
|
Email: | |
Web: |
https://www.ceskestavby.cz/firmy/staving.html
|
Firma se zabývá zejména inženýrskou činností ve stavebnictví - technický dozor investora / TDI / , poradenstvím v oboru pozemních staveb, činnost koordinátora BOZP dle zák.č. 309/2006 Sb. ve fázi přípravy a realizace staveb
Služby
Technický dozor stavebníka / investora / - TDI
Vážený pane, vážená paní,
dovoluji si Vám tímto oznámit, že po šesti letech vyplněných prací pro bankovní sektor v pozici stavební technik vznikla v roce 1999 firma ing. Pavel Houška - STAVING, zabývající se zejména inženýrskou činností ve stavebnictví a poradenstvím v oboru pozemních staveb.
V rámci inženýrské činnosti ve stavebnictví Vám nabízíme zejména
- vypracování a zajištění podkladů pro vyhotovení architektonických studií
- zabezpečení průzkumů potřebných pro vypracování dokumentace
- vypracování zadávacího řízení pro výběr projektanta
- vyhodnocení výběrových řízení ve spolupráci s investorem
- vypracování a uzavření smluv s vybranými zhotoviteli projektů
- zabezpečení projektové přípravy pro územní řízení
- projednání dokumentace pro územní řízení s dotčenými orgány, organizacemi a osobami v průběhu a po dokončení projektových prací
- vypracování návrhu na zahájení územního řízení
- zabezpečení projektové přípravy pro stavební řízení
- vypracování a uzavření příslušných smluv se zhotoviteli projektů
- projednání dokumentace pro stavební řízení s dotčenými orgány, organizacemi a osobami v průběhu a po dokončení projektových prací
- vypracování zadávacího řízení pro výběr zhotovitele stavby, nebo její části
- vyhodnocení výběrových řízení
- vypracování návrhu na zahájení stavebního řízení
- zabezpečení vydání stavebního povolení a jiných potřebných povolení
- zabezpečení vypracování projektu pro realizaci stavby
- zabezpečení vypracování projektů interiérů
- zabezpečení smluvních vztahů pro provádění stavby
- uplatňování práv ze závazkových vztahů, včetně zastupování ve sporech
- výkon stavebního dozoru zadavatele po celou dobu provádění stavby - dle přílohy č. 6 sazebníku UNIKA
- kontrola financování stavby s cílem úspory finančních prostředků investora
- koordinace prací a dodávek přímých zhotovitelů
- aktualizace smluvních vztahů při provádění stavby
- zabezpečení změn potřebných povolení
- zabezpečení zpracování dokumentace skutečného provedení stavby pro kolaudaci
- zabezpečení kolaudačního rozhodnutí
- spolupráce při uplatňování požadavků vyplývajících z kolaudačního rozhodnutí
- spolupráce při uplatňování práv ze záruky
- další práce dle potřeb a požadavků mandanta
Těšíme se na případnou spolupráci s Vámi .
Ing. Houška Pavel
STAVING
Činnosti TDI dle přílohy č.6 Sazebníku UNIKA
Inženýrské činnosti spojené s prováděním stavby obsahují zejména tyto výkony :
1) Seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje realizace stavby, obzvláště projektová dokumentace, smlouvy, stavební povolení.
2) Dodržení podmínek stavebního povolení a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby.
3) Péče o systematické doplňování dokumentace, podle které se stavba realizuje a evidence dokumentace dokončených částí stavby.
4) Projednání dodatků a změn projektu, ktere nezvyšují náklady stavby, neprodlužují Ihůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby. Ostatní změny a dodatky předkládat s vlastním vyjádřenim investorovi (mandantovi).
5) 0 všech závažných okolnostech informovat investora.
6) Kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti podkladů a faktur, jejich soulad s podmínkami uvedenými ve smlouvách a jejich předkládání k odsouhlasení investorovi.
7) Kontrolu těch částí dodávek, ktere budou v dalším postupu zakryté nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do stavebního deníku.
8) hlášení archeologickýchj nále
9) spolupráce s generalním projektantem a s dodavateli při provádění nebo navrhovani opatření na odstranění případných závad projektu.
10) Sleduje vedení stavebních a montažních deníků v souladu s podmínkami uvedenými v příslušných smlouvách.
11) Uplatnování námětů, směřujících k zhospodárnění budoucího provozu (užívání) dokončené stavby.
12) Operativní rozhodování na stavbě o změně technologických postupů, změně materialů, způsobu výstavby s cílem ekonomizace stavby při dodržení všech technických a kvalitativních parametrů stavby.
13) Spolupracuje s pracovníky zhotovitelů při provádění opatření na odvrácení nebo omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi.
14) Kontroluje postup prací podle časového plánu stavby a ustanoveními smlouvy a upozorňuje dodavatele na nedodržení termínů, včetně připravy podkladů pro uplatnění majetkových sankcí.
15) Kontrolu řádného uskladnění materiálů, strojů a konstrukcí.
16) Přípravu podkladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo jejích částí a účast na jednání o odevzdání a převzetí.
17) Kontrolu odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech.
18) Kontrolu vyklizení staveniště dodavatelem
19) Aktualizace smluvních vztahů v průběhu realizace stavby.
20) Spolupráce při podání návrhu na zahájení kolaudačního řízení
Činnosti TDI nad rámec přílohy č. 6 Sazebníku UNIKA
1) Provedení poptávek pro výběry subdodavatelů, vyhodnocení jednotlivých nabídek a předložení investorovi k rozhodnutí.
2) Po dohodě s investorem rozhodovat o rozšíření nebo zúžení rozsahu prací a dodávek zhotovitele stavby, měnit projektovou dokumentaci v zájmu investora (mandanta).
3) Odborné řízení kontrolních dnů stavby pravidelně 1 x týdně statutárním zástupcem inženýrské firmy.
4) Pořizovaní zápisů z kontrolních dnů na stavbě včetně jejich okamžité distribuce účastníkům realizace stavby.
5) Zajištění protokolárního předání a převzetí dokončeného díla , kontrola odstranění vad a nedodělků
6) Učast na kolaudačním řízení.
7) Spolupráce s investorem (mandantem) při uplatňování požadavků vyplývající z kolaudačního řízení.
8) Spolupráce při zabezpečení pravomocného kolaudačního rozhodnutí, případně povolení k předčasnému užívání stavby.
9) provádění fotodokumentace v digitální podobě z průběhu stavby
10) zpracování fotodokumentace v digitální podobě
Činnosti koordinátora BOZP
Od 5.11.2009 zajišťujeme činnost koordinátora BOZP při přípravě a realizaci stavby dle zák.č.309/2006Sb a Nařízení vlády č. 591/2006 Sb.
Výkonem činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci / BOZP / na staveništi ve fázi přípravy a realizace zajišťuje pro objednatele / zadavatele / plnění povinností daných mu zákonem č. 309/2006Sb.
Provádění odborné činnosti v souladu se zák. č. 309/2006 Sb. zejnéna pak § 18 odst.1, dále rozpracovanou § 7 NV 591/2006Sb ve fázi přípravy a s § 18 odst.2, dále rozpracovanou § 8 NV 591/2006 Sb ve fázi realizace
Tato činnost je vykonávána na základě Osvědčení o ověření odborné způsobilosti k činnostem koordinátora BOZP při práci na staveništi ze dne 5.11.2009 - viz oddíl " soubory " dále na základě výpisu z živnostenského rejstříku - viz oddíl " soubory "
Ve dnech 17. a 18.7.2013 proběhla kontrola činnosti koordinátora BOZP Oblastním inspektorátek práce pro Jihočeský kraj a Vysočinu se sídlem v Českých Budějovicích na třech stavbách bez zjištěných nedostatků - viz Protokol o kontrole v oddílu " soubory "
Fotografie
Mapa
Dokumenty
Reklama