Největší česká specializovaná síť prodejen barev, laků a příslušenství Dům barev spustila na konci srpna svou novou kampaň. Jejím základem jsou krátká edukační videa, v nichž se představí kouzelník Richard Nedvěd a slovenská herečka Tereza Nvotová. V jednotlivých spotech společně přiblíží malování interiéru krok za krokem.
„Nechtěli jsme točit klasická několikaminutová videa s dlouhými záběry na profesionálního malíře. Proto jsou naše videa krátká, zábavná a jednoduchá, ale zároveň poskytnou dostatek potřebných informací a odvahu těm, kteří nikdy nemalovali,“ míní marketingový manažer sítě Dům barev Dominik Duda.
Prostřednictvím videí cílí společnost Dům barev především na dvě skupiny potenciálních zákazníků. Jednak ty, kteří si zatím sami netroufli malovat a také ty, kteří to sice už v minulosti zvládli, nicméně některé technické znalosti a dovednosti jim chybí.
Šest instruktážních videí postupně poradí s přípravou stěn před malováním, zakrytím interiéru, výběrem barev i příslušenství pro výmalbu, s technikou malování při využití světlých i tmavých odstínů. Pochopitelně nechybí pár kouzel v režii Richarda Nedvěda a pobavené reakce jeho „asistentky“ Nvotové. Právě výběr protagonistů byl pro přípravu videí klíčový, nakonec zvítězila manuální zručnost kouzelníka Nedvěda a zároveň ráznost, ale i um slovenské herečky.
Videa vznikla ve spolupráci s digitální agenturou Pria. Samotné natáčení v čele s režisérkou Klárou Jůzovou probíhalo během dvou květnových dnů v pražských Strašnicích. Na veškeré technologické postupy přípravy, malování a další aktivity s nimi spojené dohlížel zkušený odborník sítě Dům barev.
Prostřednictvím videí cílí společnost Dům barev především na dvě skupiny potenciálních zákazníků. Jednak ty, kteří si zatím sami netroufli malovat a také ty, kteří to sice už v minulosti zvládli, nicméně některé technické znalosti a dovednosti jim chybí.
Šest instruktážních videí postupně poradí s přípravou stěn před malováním, zakrytím interiéru, výběrem barev i příslušenství pro výmalbu, s technikou malování při využití světlých i tmavých odstínů. Pochopitelně nechybí pár kouzel v režii Richarda Nedvěda a pobavené reakce jeho „asistentky“ Nvotové. Právě výběr protagonistů byl pro přípravu videí klíčový, nakonec zvítězila manuální zručnost kouzelníka Nedvěda a zároveň ráznost, ale i um slovenské herečky.
Videa vznikla ve spolupráci s digitální agenturou Pria. Samotné natáčení v čele s režisérkou Klárou Jůzovou probíhalo během dvou květnových dnů v pražských Strašnicích. Na veškeré technologické postupy přípravy, malování a další aktivity s nimi spojené dohlížel zkušený odborník sítě Dům barev.
Vedle videokanálu Dům barev na Youtube http://bit.ly/Dumbarev můžete videa zhlédnout také na webu společnosti http://www.dumbarev.cz/584-videa a na Facebooku https://www.facebook.com/domybarev/. Společnost Dům barev spoty propaguje také pomocí PPC kampaně a prostřednictvím POS materiálů přímo na prodejnách Dům barev. Během září se objeví také na Slovensku.