Ve většině případů je k práci z domova zapotřebí počítač. Důležité je tedy jeho umístění. Pracovní deska by měla být dostatečně velká, aby se na ni vešel monitor s myší a klávesnicí, popř. celý laptop. Správný stůl je důležitý stejně jako správná židle. Při výběru myslete hlavně na své pohodlí a zdraví. Prostor pro práci z domova je vhodné zvolit v místnosti oddělené od ostatních částí bytu. Pokud nemáte tu možnost, bude stačit vyhraněný kout v obývacím pokoji nebo ložnici. Pro udržení pořádku zvolte vhodný nábytek. Skříňky, šuplíky nebo poličky pomohou při organizaci dokumentů a kancelářských potřeb. Přečtěte si podrobný návod, jak si zařídit domácí pracovnu a zorganizovat home office. Nesmí chybět další kancelářské potřeby, jako je vhodné osvětlení, nástěnka nebo různé stojany na tužky.Nezapomeňte na dekorace, které vám pracovní místo zpříjemní. Ať už jsou to rodinné fotografie nebo rostliny, které zútulní a zpříjemní váš pracovní prostor. Zdroj: ČESKÉSTAVBY.cz, shutterstock.com