Práce z domova, neboli home office, dnes představuje atraktivní benefit nebo také v některých odvětví očekávaný standard. Ať už máte svou pracovnu, nebo rádi vyřizujete emaily z postele, práce z domova má svá pravidla, například si žádá poměrně přísný režim a sebedisciplínu, jinak hrozí, že se rozprostře do celého dne. Pokud nemáte stanovené jasné hranice mezi prací a péči o domácnost či rodinu, zaděláváte se na problém v oblasti duševní hygieny. Jednou z důležitých věcí, je mít pro práci vyhraněné místo.
Ve většině případů je k práci z domova zapotřebí počítač. Důležité je tedy jeho umístění. Pracovní deska by měla být dostatečně velká, aby se na ni vešel monitor s myší a klávesnicí, popř. celý laptop. Správný stůl je důležitý stejně jako správná židle. Při výběru myslete hlavně na své pohodlí a zdraví.
Pro udržení pořádku zvolte vhodný nábytek. Skříňky, šuplíky nebo poličky pomohou při organizaci dokumentů a kancelářských potřeb. Přečtěte si podrobný návod, jak si zařídit domácí pracovnu a zorganizovat home office.