1.) Kolik vystavovatelů se minulý rok jarních veletrhů zúčastnilo a kolik jich máte v současnosti?V roce 2010 se veletrhů, které však byly koncepčně odlišné, účastnilo 430 vystavovatelů na ploše 10.029 m2. Důležité je zmínit, že původně byly veletrhy FOR GARDEN a FOR HABITAT součástí veletrhů z bloku cíleného na rodinu a cestování FOR FAMILY, které jsou dnes oddělené a samostatně pořádané, což zajistí maximální zacílenost a individuální přístup.Veletrhy o bydlení se vyčlenily v samostatný projekt s odbornějším zaměřením a vytvořily soubor veletrhů pro bydlení, veřejné prostory a zeleň, který je jednotně nazván FOR HABITAT. FOR HABITAT, z něhož se samostatně vyčlenil nábytek - FOR FURNITURE a odborný veletrh zaměřený na vybavení veřejných prostot FOR OFFICE, FOR GARDEN, doplněný o odbornou část pro veřejnou a městkou zeleň FOR GREENERY.Díky profesionalizaci projektu a rozšíření ze soukromého bydlení i na veřejné prostory a prostranství, mají vystavovatelé větší zájem:Souboru se aktuálně účastní 515 vystavovatelů na ploše 12.500m2Nárůst vystavovatelů o 19%, plocha 24%. Kvalitnější vystavovatelé, větší expozice.Další novinou pro letošní rok je vyloučení přímého prodeje na veletrhu.2.) Jaká je cílová skupina bloku FOR HABITAT, kdo je typický návštěvník veletrhu?V roce 2010 byly veletrhy zaměřeny primárně na koncové zákazníky – stavebníky a domácnosti. V roce 2011 se zvyšuje profesionalita a odbornost, snažíme se oslovit nejen koncového zákazníka, ale i architekty, developery, projektanty, obchodníky. Stále však největší % návštěvníků tvoří zákazník, který si staví či vybavuje byt, rekonstruuje, nebo tvoří zahradu. 3.) V jaké sekci cítíte největší nárůst?V části FOR GARDEN, který je ojedinělým projekt v ČR. Nárůst je především díky tomu, lidé stále více vynakládají vyšší investice do svých zahrad, a to nejen zahradnímu nábytku, ale i drobným stavbám na zahradě, kvalitním dřevinám a rostlinám. Viz přednáška od kanadského designéra – domácí resort, téma budoucnosti.4.) Jaký je nový směr komunikace resp. cílová skupina a vznikla pro letošní rok nějaká nová zajímavá spolupráce?Veletrhy mají díky tradici dlouhodobou podporu nejrůznější subjektů z veřejné správy, pro letošní rok bych ale ráda vyzdvihla spolupráci s Asociací českých nábytkářů, která je zároveň spoluorganizátorem – zaručuje profesionalitu a účast přímých výrobců. Novým směrem komunikace je určitě náš zájem o kvalitního a náročného návštěvníka, který je připravený investovat do bydlení. Samozřejmě nás těší návštěva všech.5.) Jakou očekáváte pro letošek návštěvnost?V roce 2010 bylo 40.000 platících návštěvníků na společném projektu FOR FAMILY. Nyní i především díky vyšší specializaci návštěvníka (klient mající zájem o bydlení, vybavení, zahradu a design) očekáváme více jak 20 až 30.000 návštěvníků.