Zámkové dlažby byly ještě před pár lety nejdůležitější částí nabídky každého výrobce venkovních betonových dlažeb. Ve veřejném prostoru zcela ovládly dlážděné plochy, oblíbené se však staly i na pozemcích majitelů rodinných domů. Opanovaly i obchodní a logistická centra, venkovní plochy výrobních závodů a prosadily se i v zázemí zemědělských podniků. Ano, byla a je to dosud tak trochu jakási unifikovaná šeď, ovšem prakticky nesmrtelná. Výrobci se navíc postupem času zaměřili na pestřejší nabídku, kterou začali zákazníci požadovat. Přesto však u zámkové dlažby stále převažuje strohý vzhled, proto dnes dominují především ve sféře občanské vybavenosti, ve veřejné sféře, logistice, obchodu a průmyslu. Pouze ojediněle narazíme na klasickou zámkovou dlažbu v soukromém sektoru. Především v náročných podmínkách zde však obstojí také. Zámková dlažba nabídne pro svůj specifický tvar dokonalé provázání prvků mezi sebou. Vynikající je také poměr pořizovací ceny a užitné hodnoty. Klasiku představují takzvaná íčka, vlnky a terčíky. Generační obměnou dlažeb zámkových jsou pak moderní dlažby skladebné. Kromě přírodního provedení povrchu nabízejí skladebné dlažby nepravidelnou kresbu barevných colormixů či jednobarevné nebo tónované plochy v jednom odstínu. Zákazníci mohou vybírat nejen mezi hladkými nebo mírně reliéfními povrchy, ale také mezi výraznějšími reliéfy v imitacích kamene či dřeva. ÍČKO patří k nejčastěji používané dlažbě, při správném založení podkladových vrstev a při správné volbě tloušťky dlažby takto vydlážděná plocha unese i zátěž nad 3,5 tuny. Právě íčka jsou často využívána při realizacích ploch veřejného sektoru, nejčastěji pak chodníků. Vyrábí se dokonce i dlažba slepecká s výstupky na povrchu, které upozorní slepce na kritická místa (okraje chodníků a přechody komunikací). Íčka lze na paletách uspořádat také pro rychlou strojní pokládku. Atraktivitu této běžné dlažby dokresluje možnost výběru barevného povrchu (přírodní, červená, černá a písková). VLNKA a TERČÍK mají specifické tvary a standardní povrch v barvě přírodní. V tloušťce 6 cm obě dlažby zvládnou pojezdové zatížení do 3,5 tuny, VLNKA o tloušťce 8 cm pak zvládne pojezd vozidly dokonce nad 3,5 tuny. Vegetační dlažby jsou ekologickou reakcí na nutnost zachování vody v krajině. Velké spáry mezi dlaždicemi umožní dokonalé odvádění dešťové vody do podkladových vrstev i prorůstání pěstovaného travního porostu. Pojezdové vegetační dlažby se zátěží vozidly do 3,5 tuny v kombinaci s trávníkem navíc oživí vzhled betonových pojezdových a parkovacích ploch. Čtvercová vegetační dlažba o rozměru 20 × 20 cm se vyrábí ve čtyřech barvách (přírodní, černá, červená a marmo), obdélníková dlažba o rozměru 30 × 15 cm je k dispozici v provedení přírodním a marmo. Zatravňovací dlažby nabízí oproti dlažbám vegetačním mnohem větší plochu pro udržovaný trávník. Speciálně tvarované dlaždice s rámovou konstrukcí přitom nabízejí dostatečnou pevnost pro pojezd vozidly do 3,5 tuny. Tvarovka 45 × 30 cm je 8 cm vysoká, tvarovka 60 × 40 cm může být vysoká 8 cm nebo 10 cm. Všechny tři tvarovky jsou vyráběny pouze v provedení přírodním. U dlážděných ploch s trvalým stáním (pojezdem) vozidel se doporučuje provést spárování drceným kamenivem frakce 4-8 mm. Přídlažby jsou obdélníkové dlaždice, které tvoří přechod mezi komunikací a chodníkem, případně obrubníkem. Jsou tedy nezbytnou součástí vnitřních a venkovních zpevněných dopravních ploch. Dlaždice velikosti 50 × 25 cm jsou k dispozici v tloušťkách 8 cm a 10 cm a ve dvou barvách (přírodní a bílé).