Společnost Vaillant Group si v tomto roce připomíná dvacáté výročí svého působení na českém trhu v oboru systémů vytápění a přípravy teplé vody. Projekt, kterým dvacetiletí oslavila, měl dvojí symboliku: protože veškeré produkty společnosti jsou maximálně šetrné k životnímu prostředí a od konce devatenáctého století je v logu značky Vaillant zajíc ve vejci, rozhodla se do české krajiny vypustit původní, ale ohrožené zvíře – zajíce polního v počtu 200 kusů. Společnost tak i tímto projektem dokazuje, že společenská odpovědnost a trvalá udržitelnost jsou každodenní součástí jejího působení a základních hodnot.
Celá akce byla s ohledem na její hlavní zvířecí aktéry od počátku prováděna ve spolupráci s odborníky. „O spolupráci s Asociací chovatelů zajíců v Čechách a na Moravě nebylo pochyb,“ zdůrazňuje Petr Manda, obchodní ředitel značky Vaillant . „Její představitelé byli garantem, že celý projekt proběhne perfektně, odborně a pro zvířata citlivě. Šlo nám nikoliv o jednorázovou akci, ale o to, aby se zajíci ve vybraných lokalitách zabydleli a vnesli do nich nový život.“
Dvě stě zajíců financovaných společností Vaillant Group Czech s.r.o. bylo rozděleno do všech pěti lokalit a ve stejném poměru samců a samic. Více se můžete dočíst zde v tiskové zprávě.
Zdroj: www.vaillant.cz
Dvě stě zajíců financovaných společností Vaillant Group Czech s.r.o. bylo rozděleno do všech pěti lokalit a ve stejném poměru samců a samic. Více se můžete dočíst zde v tiskové zprávě.
Zdroj: www.vaillant.cz