Značka ROCKWOOL se může pochlubit vítězstvím v anketě STŘECHA ROKU 2014. Záštitu nad akcí převzalo stejnojmenné občanské sdružení. Ocenění firma získala v kategorii „Střešní tepelné izolace.“ V rámci jednotlivých odborných kategorií přitom rozhodovali výhradně profesionálové z praxe – stovky pokrývačů, klempířů, tesařů a izolatérů.
„Těší mě, že ocenění jsme získali právě od profesionálů ze stavebních firem, kteří s tepelnými izolacemi pracují denně, a mohou tak objektivně posoudit jejich vlastnosti,“ uvedl Ing. Josef Mik, MSc ze společnosti ROCKWOOL. „Vítězství v kategorii Střešní tepelná izolace 2014 tak potvrdilo výborné kvalitativní vnímání kamenné izolace ROCKWOOL.“
Kromě střešních tepelných izolací se v anketě Střecha roku hodnotila i celá řada dalších střešních materiálů, jako jsou například střešní krytiny a okna, podstřešní folie, komíny, okapy a další. Anketa tak nabízí komplexní pohled na stavební materiály pro střechy pohledem odborníků z praxe. V jejím rámci přitom byli vyhodnoceni i prodejci střešních materiálů, tedy stavebniny zabývající se právě střešními komponenty.
Vlastní hlasování v rámci ankety Střecha roku 2014 probíhalo v prvním čtvrtletí letošního roku. Zpracování výsledků provedla, nezávisle na organizátorovi celé soutěže, výzkumná agentura Mediaresearch, a.s., člen SIMAR a jedna z nejvýznamnějších českých výzkumných agentur. V anketě mohli hlasovat jak čtenáři, tak odborníci. Hlasy čtenářů se však započítávaly pouze do ocenění Česká střecha roku, jež získala firma, která obdržela napříč všemi kategoriemi nejvíce hlasů od odborníků i laiků.
Více informací naleznete na www.rockwool.cz.
Kromě střešních tepelných izolací se v anketě Střecha roku hodnotila i celá řada dalších střešních materiálů, jako jsou například střešní krytiny a okna, podstřešní folie, komíny, okapy a další. Anketa tak nabízí komplexní pohled na stavební materiály pro střechy pohledem odborníků z praxe. V jejím rámci přitom byli vyhodnoceni i prodejci střešních materiálů, tedy stavebniny zabývající se právě střešními komponenty.
Vlastní hlasování v rámci ankety Střecha roku 2014 probíhalo v prvním čtvrtletí letošního roku. Zpracování výsledků provedla, nezávisle na organizátorovi celé soutěže, výzkumná agentura Mediaresearch, a.s., člen SIMAR a jedna z nejvýznamnějších českých výzkumných agentur. V anketě mohli hlasovat jak čtenáři, tak odborníci. Hlasy čtenářů se však započítávaly pouze do ocenění Česká střecha roku, jež získala firma, která obdržela napříč všemi kategoriemi nejvíce hlasů od odborníků i laiků.
Více informací naleznete na www.rockwool.cz.