Nová prefabrikovaná mostní váha PROFI BP je složena z modulů, které se dají poskládat na přání zákazníka. Zajímavostí je i připravenost stavebního základu, která je u tohoto typu mostní váhy zjednodušena díky prefabrikovaným dílcům základu mostní váhy. Profi BP je vlastně stavebnicí, ze které lze udělat váhu dlouhou od 6 do 24 metrů.
Prefabrikovaná mostní váha PROFI BP je vhodná do kovošrotů, sběren odpadů, pro zemědělství a podobně. V zásadě je určena pro obchodní statické vážení silničních vozidel. Její vážní most je z železobetonové modulární konstrukce v délkách od 6 do 24 metrů. Nejběžnější jsou moduly o délkách 6, 8, 9 a 10 metrů.
Konstrukce mostu mostní váhy PROFI BP snáší dlouhodobé vysoké zatížení, snadno se udržuje a čistí, je odolná vůči vodě a solím, které zatěžují komunikace a jejich okolí v zimě. Přístup ke snímačům zatížení je přitom snadný bez nutnosti zdvihání mostu. Vážní most můžeme vybavit revizní šachtou pro přístup pod něj, případně betonovými nebo ocelovými vodícími svodidly u váhy nájezdové.
A právě prefabrikovaný železobetonový stavebnicový základ může být v provedení pro instalaci vážního mostu v úrovni komunikace či v provedení nájezdovém. Základ se osazuje jen na zhutněné lože bez potřeby betonáže. Montáž je proto rychlá a s minimálními stavebními náklady. Zabere jen několik hodin. Snadné je i pozdější přemístění či prodloužení váhy, pokud je to třeba.
Zatížení mostu snímají analogové či digitální tenzometrické snímače. Konstruovány a uloženy jsou tak, že jsou eliminovány příčné i podélné síly při najíždění váženého vozidla na vážní most. Zatížení vyhodnocuje buďto tradiční vyhodnocovací a indikační jednotka, nebo úředně ověřitelný softwarový indikátor instalovaný na běžném PC.
Konstrukce mostu mostní váhy PROFI BP snáší dlouhodobé vysoké zatížení, snadno se udržuje a čistí, je odolná vůči vodě a solím, které zatěžují komunikace a jejich okolí v zimě. Přístup ke snímačům zatížení je přitom snadný bez nutnosti zdvihání mostu. Vážní most můžeme vybavit revizní šachtou pro přístup pod něj, případně betonovými nebo ocelovými vodícími svodidly u váhy nájezdové.
A právě prefabrikovaný železobetonový stavebnicový základ může být v provedení pro instalaci vážního mostu v úrovni komunikace či v provedení nájezdovém. Základ se osazuje jen na zhutněné lože bez potřeby betonáže. Montáž je proto rychlá a s minimálními stavebními náklady. Zabere jen několik hodin. Snadné je i pozdější přemístění či prodloužení váhy, pokud je to třeba.
Zatížení mostu snímají analogové či digitální tenzometrické snímače. Konstruovány a uloženy jsou tak, že jsou eliminovány příčné i podélné síly při najíždění váženého vozidla na vážní most. Zatížení vyhodnocuje buďto tradiční vyhodnocovací a indikační jednotka, nebo úředně ověřitelný softwarový indikátor instalovaný na běžném PC.
Nadstavbou vážního systému je PC s vážním programem, který zpracovává naměřená data. Zpracovaná data lze přitom začlenit do podnikového informačního systému, lze je exportovat i importovat. Tento vážní program je nenáročný na obsluhu a nabízí uživatelsky příjemné prostředí.
K prefabrikovaná mostní váze PROFI BP můžeme připojit různá volitelná zařízení: velkoplošný venkovní displej, venkovní tiskárnu vážních lístků, semafory či závory, kamerový systém, venkovní ovládací skříň, pokud není k dispozici vážní domek, nebo kartový identifikační systém vozidel. K volitelnému příslušenství však patří i prefabrikovaný základ a revizní šachta ve vážním mostě, nebo automatické plnění přímo na váze stojícího automobilu, dorozumívací zařízení a zálohový zdroj.
Šířka vážního mostu je 3 m, jeho výška 420 cm, do železobetonové konstrukce je použit beton B55, který je odolný vůči vodě a solím. Váživost této váhy je 30, 40, 50, 60 a 80 t ve třídě přesnosti III (obchodní), dle ČSN EN 45501, krytí IP68.
Zdroj: www.vahyjas.cz
K prefabrikovaná mostní váze PROFI BP můžeme připojit různá volitelná zařízení: velkoplošný venkovní displej, venkovní tiskárnu vážních lístků, semafory či závory, kamerový systém, venkovní ovládací skříň, pokud není k dispozici vážní domek, nebo kartový identifikační systém vozidel. K volitelnému příslušenství však patří i prefabrikovaný základ a revizní šachta ve vážním mostě, nebo automatické plnění přímo na váze stojícího automobilu, dorozumívací zařízení a zálohový zdroj.
Šířka vážního mostu je 3 m, jeho výška 420 cm, do železobetonové konstrukce je použit beton B55, který je odolný vůči vodě a solím. Váživost této váhy je 30, 40, 50, 60 a 80 t ve třídě přesnosti III (obchodní), dle ČSN EN 45501, krytí IP68.
Zdroj: www.vahyjas.cz