Společnost LOMAX nabízí za stotisící garážová vrata zájezd za 100 tisíc, právě letos totiž vyrobí jubilejní stotisící garážová vrata, ke kterým získá jeden šťastlivec báječný zájezd.
Ve společnosti LOMAX se každým dnem blíží výroba jubilejních stotisících privátních sekčních garážových vrat. Důvod pro oslavy přitom nebude mít pouze LOMAX, ale také šťastlivec, který si tato vrata objedná. LOMAX si totiž pro své zákazníky připravil speciální soutěž s mimořádnou hlavní cenou, kterou je dárkový poukaz na zájezd od společnosti Student Agency v hodnotě 100 000 Kč.
„Pro naši společnost se jedná o jeden z nejvýznamnějších milníků za celkovou dobu existence. Chceme proto ocenit důvěru zákazníků k naší značce a nabídnout jim něco speciálního. Zájezd bude mít stejnou hodnotu jako pořadí vrat, tedy 100 000 Kč. Výherce si přitom bude moci sám vybrat, jak s cenou naloží a do jaké destinace se vydá,“ řekl obchodní ředitel společnosti LOMAX Jan Malysz.
Pomyslnému štěstí mohou jít zákazníci společnosti LOMAX navíc částečně naproti. Na webu totiž bude k dispozici speciální počítadlo, které bude pravidelně uvádět aktuální počet doposud objednaných sekčních garážových vrat. Cesta k pohádkové výhře tak může být o to snadnější.
Od prodeje žaluzií k pozici tuzemského lídra
Pro společnost LOMAX je blížící se jubileum mimořádným úspěchem, kterého dosahuje po 27 letech existence. „Právě v roce 1992 začala firma pod vedením současného jednatele Luboše Dufka v jedné z garáží poblíž současného sídla v Bořeticích fungovat. Postupně se vyprofilovala na jednoho z klíčových zaměstnavatelů ve svém regionu. V roce založení se přitom zaměřovala pouze na prodej žaluzií,“ doplnil Jan Malysz. Produkce garážových vrat spolu s předokenními roletami přišla na řadu o čtyři roky později, výroba sekčního typu pak až v roce 1998. Do portfolia produktů se pak dále přidaly i venkovní žaluzie a před třemi lety i vchodové dveře.
Aby se sekčních garážových vrat mohlo za více než 20 let vyrobit přes 100 000, znamenalo to v průběhu času zejména výstavbu několika výrobních hal a jejich postupné rozšiřování. I díky tomu se LOMAX postupně stal na českém trhu jedničkou v produkci vrat. Toto prvenství přitom drží dodnes.
K dosažení této mety přitom přispělo i uvádění novinek, které do té doby na trhu nebyly k mání. Už v roce 2000 byl LOMAX jedinou českou firmou, která si panely pro sekční vrata vyráběla sama. O 2 roky později pak jako vůbec první na světě představil garážová vrata v imitaci dřeva, která následně udávala trend po více než jedno desetiletí. V současnosti má LOMAX ve své nabídce vrat celkem pět typů. Kromě sekčních je to dále také posuvná, rolovací, dvoukřídlá nebo průmyslová varianta.