V uplynulých letech došlo vlivem ekonomické krize k mnoha výkyvům trhu snad ve všech odvětvích. Jedním z nejpostiženějších oborů byl stavební průmysl. Na to, jak se podařilo toto náročné období překonat, jsme se zeptali Petra Vaněrky, generálního ředitele společnosti PRO-DOMA, jedné z nejstabilnějších firem na trhu.
Co vnímáte jako klíčové pro zajištění zakázek a udržení klientského portfolia?
Již při založení naší společnosti v roce 1990 jsme věděli, že své klienty si získáme a udržíme pouze důsledným dodržováním závazků, výběrem kvalitních spolupracujících dodavatelů a rozsáhlým portfoliem produktů. Toho se stále držíme a je to cesta, která se nám vyplácí.Je možné, že i díky tomuto vašemu přístupu jste v rámci ČEKIA Stability Award získali nejvyšší ocenění finanční stability AAA Excelentní, které PRO-DOMU řadí mezi 8 procent nejstabilnějších firem v České republice?
Jsem o tom přesvědčen a jsem na toto ocenění velmi hrdý. Na druhé straně jsem si vědom toho, že pro dosažení úspěchu je třeba také něco udělat. Nesmíte takříkajíc usnout na vavřínech. PRO-DOMA v současné době disponuje kvalitním a stabilizovaným managementem, který ve firmě rozvíjí procesy a určuje další růstovou strategii společnosti. Věřím, že kvalitní management je klíčový pro posunutí firmy opět o kousek dál, což následně přinese i rozšíření klientského portfolia.
PRO-DOMA, spol. s r. o. přední, ryze český distributor stavebních materiálů, působící na trhu již od roku 1990, jehož prodejní síť se každoročně rozrůstá a zkvalitňuje. Se svými 55-ti pobočkami je nejširší sítí stavebnin v České republice a s obratem ve výši 3 miliardy korun současně dvojkou na trhu distribuce stavebních materiálů.
Zdroj: www.pro-doma.cz
Zdroj: www.pro-doma.cz