V rámci podrobné analýzy na základě zákaznických referencí byla ověřena kvalita dodaného výrobku a poskytnutých služeb, ale i komunikace, chování pracovníků a dodržování dohod. Značka HELUZ získala celkovou známku 1,32. Doporučuje jí 96,47 % zákazníků.
Referenční analýza spokojenosti se značkou HELUZ proběhla na základě dotazování reálných koncových zákazníků, projektantů a partnerských stavebních firem a týkala se let 2013 a 2014.
Nejlépe hodnocená byla schopnost dodržet dohodu, kterou známkou 1 ocenilo více než 70% všech respondentů. Velkou spokojenost projevili dotazovaní také s kvalitou dodaných výrobků, které si vysloužily známku 1 nebo 2 u více než 80% zákazníků, kteří se do hodnocení zapojili. Značka uspěla i v dalších kategoriích, když například 71% zákazníků ocenilo nejlepší známkou kvalitu komunikace a 82% projektantů kvalitu poskytovaných služeb.
„Do tohoto systému certifikace jsme se rozhodli zapojit, abychom našim zákazníkům usnadnili orientaci v široké nabídce dodavatelů stavebního materiálu. I v době internetu je totiž pro zákazníky velmi důležité osobní doporučení. To, které jsme v podobě značky KVALITNÍ FIRMA získali, je objektivní, ověřitelné a zaměřené na důležité faktory od kvality zboží po spolehlivost a férový přístup,“ říká Ing. Miroslav Mařík, manažer marketingu společnosti HELUZ. „Výsledky jsou pro nás cennou zpětnou vazbou od těch, na nichž nám nejvíce záleží, tedy od našich zákazníků a obchodních partnerů.“
Prestižní značku KVALITNÍ FIRMA, která je v ČR od roku 2009, uděluje organizace APC Asociace pro certifikaci a může ji získat pouze firma, která v náročném hodnocení na základě zákaznických referencí získá celkovou známku maximálně 1,5 a zaváže se k dodržování APC Kodexu kvality. Ten klade důraz například na budování důvěry, transparentnost a dodržování dohod. Podrobnější informace získáte na www.kvalitnifirma.cz.
Nejlépe hodnocená byla schopnost dodržet dohodu, kterou známkou 1 ocenilo více než 70% všech respondentů. Velkou spokojenost projevili dotazovaní také s kvalitou dodaných výrobků, které si vysloužily známku 1 nebo 2 u více než 80% zákazníků, kteří se do hodnocení zapojili. Značka uspěla i v dalších kategoriích, když například 71% zákazníků ocenilo nejlepší známkou kvalitu komunikace a 82% projektantů kvalitu poskytovaných služeb.
„Do tohoto systému certifikace jsme se rozhodli zapojit, abychom našim zákazníkům usnadnili orientaci v široké nabídce dodavatelů stavebního materiálu. I v době internetu je totiž pro zákazníky velmi důležité osobní doporučení. To, které jsme v podobě značky KVALITNÍ FIRMA získali, je objektivní, ověřitelné a zaměřené na důležité faktory od kvality zboží po spolehlivost a férový přístup,“ říká Ing. Miroslav Mařík, manažer marketingu společnosti HELUZ. „Výsledky jsou pro nás cennou zpětnou vazbou od těch, na nichž nám nejvíce záleží, tedy od našich zákazníků a obchodních partnerů.“
Prestižní značku KVALITNÍ FIRMA, která je v ČR od roku 2009, uděluje organizace APC Asociace pro certifikaci a může ji získat pouze firma, která v náročném hodnocení na základě zákaznických referencí získá celkovou známku maximálně 1,5 a zaváže se k dodržování APC Kodexu kvality. Ten klade důraz například na budování důvěry, transparentnost a dodržování dohod. Podrobnější informace získáte na www.kvalitnifirma.cz.