Jde o největší akci svého druhu v regionu střední a východní Evropy. Veletrh je zaměřen na technologie a materiály pro výrobu reklamy, signmaking, polygrafii, POP/POS, dárkové předměty a související služby. Pravidelně se jej zúčastňují významné české i zahraniční firmy, výrobci a dodavatelé. Najdete zde moderní a atraktivní expozice díky blízkosti oborů výstavnictví a výroby reklamy, ale též prestižní prostor pro setkání osobností oboru. Veletrh je určena pro návštěvníky z řad zadavatelů, reklamních agentur, výrobců reklamy a další. Veletrh každoročně představuje nejnovější trendy, výrobní postupy a moderní řešení reklamní komunikace. Zaujme též odborný doprovodný program, který je garantován významnými osobnostmi.
Součástí letošního veletrhu reklamy, médií, polygrafie a obalů Reklama Polygraf, který se koná ve dnech 13. – 15. 5. 2014 v areálu PVA EXPO Praha v Letňanech, bude speciální sekce. Tento zcela nový projekt nese název Grafický design v architektuře. Jedná se o unikátní představení současného trendu v segmentu designu a architektury.
Cílem projektu je, aby se interiéroví designéři a architekti dozvěděli o nových materiálech a výrobních postupech, které se dnes používají při výrobě reklamy a zároveň jsou ideální pro grafický design v architektuře. Seznámíte se s novými trendy, kreativitou a moderním řešením designového sdělení. Nechte se inspirovat při zařizování svého bytu (respektive domu) a využijte novátorské a individuální zpracování svých firemních či veřejných prostor.
Cílem projektu je, aby se interiéroví designéři a architekti dozvěděli o nových materiálech a výrobních postupech, které se dnes používají při výrobě reklamy a zároveň jsou ideální pro grafický design v architektuře. Seznámíte se s novými trendy, kreativitou a moderním řešením designového sdělení. Nechte se inspirovat při zařizování svého bytu (respektive domu) a využijte novátorské a individuální zpracování svých firemních či veřejných prostor.
Proč se zúčastnit veletrhu Reklama-Polygraf 2014
- dlouholetá tradice
- vysoká návštěvnost odborné veřejnosti
- odbornost
- jediný veletrh svého druhu
- nejvýznamnější akce oboru reklamy v rámci střední a východní Evropy
- vysoká úroveň vystavovatelů
- široká nomenklatura, pokrývající všechny sféry reklamní komunikace
- mediální kampaň, zaměřená na návštěvníky
- garance odborných médií
- účast významných osobností
- cílené oslovení odborníků z tuzemska i zahraničí
- volné vstupenky pro obchodní partnery k zakoupené výstavní ploše
- široké portfolio služeb pro vystavovatele
- vydání veletržního katalogu s profily vystavovatelů
- moderní veletržní areál s 3000 parkovacími místy
- Celkový počet vystavovatelů: 264
- Z toho zahraničních: 27
- Hrubá výstavní plocha: 10.000 m2
- Počet návštěvníků: 8829
- Z toho zahraničních: 840
Zdroj: www.reklama-fair.cz