Ačkoli zbývá do začátku veletrhu relativně hodně času, již nyní začíná mediální kampaň na jeho podporu. Tak jako v minulém roce jsme navázali spolupráci s více jak 25 internetovými portály a s více jak 30 odbornými časopisy. Výčet spolupracujících médií bude průběžně doplňován do sekce MEDIÁLNÍ PARTNEŘI.. Propagace je naplánována tak, aby její intenzita dosáhla maxima cca dva měsíce před termínem konání. Přihlášení vystavovatelé mají možnost dalšího zviditelnění své firmy – a to zcela zdarma. Stačí jen zaslat stručnou charakteristiku firmy a exponátů, které chcete na veletrhu prezentovat, doplnit o jednu fotografii. Zaslané podklady umístíme v sekci NAJDETE NA VELETRHU popř. je rádi začleníme do připravovaných PR článků. První termín uzávěrky se velmi rychle blíží. Nezmeškejte příležitost jak získat nejen výhodnější ceny, ale i umístění ve výstavních halách.
Pro bližší informace klikněte ZDE.
Další články na podobné téma
České skleněné vánoční ozdoby. Jak vznikla tato tradice a proč přežila dodnes
Jak zařídit malý byt: Chytře, stylově a s maximálním využitím prostoru
Nábytek na míru a funkční kuchyně v jedinečném stylu
Vyšší forma elegance. Rekonstrukce kapesního apartmánu z Montmartre - Hory mučedníků
Minibyt o ploše 25 metrů, ve kterém kuchyň hraje hlavní roli. Patří vyhlášenému cukráři
Zkušení architekti vybavili malý byt spoustou úložného prostoru
Všechny obýváky světa. Velká studie nahlédla do 54 000 domácností
Péče o osobu s inkontinencí: Jak vytvořit podporující domácí prostředí
Co do plastových krabiček, dóz a uzavíratelných boxů rozhodně nepatří