Japonská populární kultura dokáže nás Evropany často šokovat. Nejinak je tomu i ve světě reklam. Reklama na docela běžnou věc je něco mezi hororem a komedií. A stojí opravdu za to. Stejně jako vtipná australská reklama s hladovými stavebními dělníky. Přesvědčte se sami.
Když mají hlad, nejsou to oni. Stavební dělíci v Austrálii
Než se vrhneme na japonskou reklamu, podívejme se na povedený kousek z Austrálie. Jde o reklamní kampaň na čokoládovou tyčinku, kterou známe i u nás.
Tohle video zachycuje vtipnou akci přímo na ulici. Stavební dělníci pokřikují na atraktivní ženy, které procházejí ulicí kolem stavby. Nic neobvyklého, že? Jenže tihle dělníci jako by ani nebyli sami sebou…
Místo, aby pokřikovali očekávané ponižující a sexistické narážky, tihle pánové mají pro ženu úplně jiná slova:
„Hej, zlato, užij si den!“
„Ta barva vám sluší!“
„Víš, co bych ti rád ukázal? Úctu, kterou si zasloužíš!“
„Víš, kam patří ženská? Kamkoli, kde si přeje sama být!“
Zkrátka, když máš hlad, nejsi to ty!
Otázkou samozřejmě zůstává, jestli by vlastně nebylo lepší, kdyby někteří muži měli hlad pořád.
Japonská reklama, která stojí za to
Pojďme se podívat na slibovanou japonskou reklamu na… Víte co, nebudeme to psát. Schválně, jak dlouho vám potrvá, než na to přijdete sami! Prozradíme jen, že jde o stavební materiál…
Bizár na konec
Na závěr jen taková perlička: jak si vtipnou reklamu na stavební firmu představuje umělá inteligence? Podívejte se na obrázek. Také se smíchy popadáte za břicho? Podle výrazů lidiček na obrázku vypadají, jako kdyby se na stavbě nadýchali ředidla.
Raději si přečtěte naše aprílové speciály, jsou rozhodně vtipnější a nejsou generované žádnou umělotinou!